مجله طراحی
مجله طراحی
اسباب بازی

Movable wooden animals

اسباب بازی تنوع اسباب بازی های حیوانات با روش های مختلف ، ساده اما سرگرم کننده در حال حرکت است. اشکال انتزاعی حیوانات کودکان را تصور می کند. 5 گروه در این گروه وجود دارند: خوک ، اردک ، زرافه ، حلزون و دایناسور. هنگامی که آن را از روی میز انتخاب می کنید ، سر اردک از راست به چپ حرکت می کند ، به نظر می رسد "نه" برای شما می گوید؛ سر زرافه می تواند از بالا و پایین حرکت کند. بینی های خوک ، سر حلزون و دایناسور هنگامی که دم خود را می چرخانید از داخل به بیرون حرکت می کنند. همه حرکات باعث می شود مردم لبخند بزنند و کودکان را به سمت راه های مختلف مانند کشیدن ، فشار ، چرخاندن و غیره سوق دهند.

کافه دانشگاه

Ground Cafe

کافه دانشگاه کافه جدید "زمین" نه تنها برای ایجاد انسجام اجتماعی در بین دانشکده ها و دانشجویان دانشکده مهندسی ، بلکه به منظور ترغیب تعامل بین و بین اعضای سایر بخش های دانشگاه نیز خدمت می کند. در طراحی ما ، حجم بتونی ریخته شده بتونی یک اتاق سمینار سابق را با درآوردن پالت تخته های گردو ، آلومینیوم سوراخ دار و شکاف سنگ فرش بالای دیوارها ، کف و سقف فضا درگیر کرده ایم.

اسباب بازی های چوبی متحرک

Tumbler" Contentment "

اسباب بازی های چوبی متحرک چگونه رنگین کمان داشته باشیم؟ چگونه باد تابستانی را بغل کنیم؟ من همیشه با بعضی موارد ظریف روبرو می شوم و احساس می کنم بسیار راضی و خوشحال هستم. چگونه ذخیره کنیم و چگونه مالکیت کنیم؟ کافی است به اندازه یک جشن خوب باشد. دوست دارم انواع مختلف مواد را به روشی ساده و خنده دار شکل دهم. بگذارید کودکان با آنها بازی کنند تا دنیای بدنی را بشناسند ، تخیل خود را تحریک کنند و به آنها در درک محیط اطراف خود کمک کنند.

کفش های لوکس

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

کفش های لوکس خط "جواهرات صندل / شکل" ، به نام "توطئه" ، جیانلوکا تامبورینی در سال 2010 تاسیس شد. کفش های توطئه بدون زحمت تکنولوژی و زیبایی شناسی را با هم ترکیب می کنند. پاشنه ها و پاشنه ها از موادی مانند آلومینیوم سبک و تیتانیوم ساخته شده اند که به شکل های مجسمه ای ریخته می شوند. سیلوت کفش پس از آن با سنگهای نیمه قیمتی و سایر تزئینات برجسته برجسته می شود. با تکنولوژی بالا و مواد برش ، یک مجسمه مدرن را شکل می دهد ، به شکل یک صندل ، اما در جایی که لمس و تجربه استادان ماهر ایتالیایی هنوز دیده می شود.

صندلی های سنگی ، گهواره ای ،

Dimdim

صندلی های سنگی ، گهواره ای ، Lisse Van Cauwenberge این یکی از راه حل های چند منظوره نوعی را ایجاد کرد که به عنوان یک صندلی چرخان و همچنین به عنوان گهواره هنگام اتصال دو صندلی Dimdim به یکدیگر متصل می شود. هر یک از صندلی های چرخ دار از چوب ساخته شده با تکیه گاه های استیل ساخته شده و در روکش گردو به پایان رسیده است. دو صندلی را می توان با کمک دو گیره پنهان در زیر صندلی نصب کرد تا یک گهواره کودک تشکیل شود.

سنجاق سینه

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

سنجاق سینه شخصیت و شکل خارجی یک موضوع باعث می شود تا طراحی جدیدی از یک تزئین تغییر کند. در طبیعت پر جنب و جوش یک دوره به دوره دیگری تغییر می کند. بهار دنبال زمستان است و صبح بعد از شب. رنگ ها و همچنین جو تغییر می کنند. این اصل جایگزینی ، تناوب تصاویر به آراستگی های «آسیا دگرگونی» ، مجموعه ای منتقل می شود ، مجموعه ای که در آن دو حالت مختلف ، دو تصویر غیرقابل تصور در یک شی منعکس می شود. عناصر متحرک ساخت و ساز باعث تغییر شخصیت و ظاهر تزئین می شوند.