مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی اتاق نشیمن

Cat's Cradle

صندلی اتاق نشیمن ارقام یا الیاف ، معضل فرآیند طراحی فعلی. همه ما مبتدی هستیم اما برخی از ما باید در آن کار کنیم. طراحان آغازین هر تکنیکی را که مشاهده می کنند مشاهده می کنند و برخی را یاد می گیرند. با گذشت زمان (10،000 پوند) ما تسهیلات (-ies) را به دست می آوریم که بازی خود را بالا برده و محبوب می کنیم / شخصی سازی می کنیم. بنابراین ، من شیفته فعلی رسانه ها شده ام که می گویند ابتدایی ترین طراحی ساختمان رقمی است ، به راحتی کنترل می شود. این رقم یک واحد تولیدکننده زندگی نیست بلکه صرفاً گرد کردن آن با حداقل مخرج مشترک کوچکتر از فیبر است. طراحی حداقل محافظ ، اسپلینتر و فیبر است.

مبل تخت خواب

Umea

مبل تخت خواب Umea یک اتاق خواب مبل بسیار سکسی ، بصری سبک و زیبا برای حداکثر سه نفر در صندلی و دو نفر در حالت خواب است. اگرچه این سخت افزار سیستم کلاسیک کلیک کلاسیک است ، اما نوآوری واقعی آن از خطوط و پرده های سکسی ناشی می شود که این مبلمان کاملاً جذاب است.

صندلی سالن

YO

صندلی سالن YO از اصول ارگونومیک صندلی راحت و خطوط هندسی خالص پیروی می کند که به طور انتزاعی حروف "YO" را تشکیل می دهد. این یک کنتراست بین یک ساخت و ساز چوبی عظیم "مرد" و یک پارچه کامپوزیت سبک و شفاف "زن" صندلی و عقب ایجاد شده از مواد 100٪ بازیافت شده ایجاد می کند. تنش پارچه با درهم آمیختن الیاف (به اصطلاح "کرست") حاصل می شود. صندلی سالن توسط مدفوع تکمیل می شود که هنگام چرخش 90 درجه به یک میز جانبی تبدیل می شود. طیف وسیعی از انتخاب های رنگی به آنها امکان می دهد تا به راحتی در فضای داخلی سبک های مختلف قرار بگیرند.

دستگاه چای کاملاً اتوماتیک

Tesera

دستگاه چای کاملاً اتوماتیک Tesera کاملاً اتوماتیک فرایند تهیه چای را ساده کرده و مرحله جوی را برای تهیه چای تنظیم می کند. چای شل شده درون کوزه های مخصوصی پر می شود که در آن ، منحصر به فرد ، زمان دم کردن ، دمای آب و مقدار چای می تواند به صورت جداگانه تنظیم شود. دستگاه این تنظیمات را به رسمیت می شناسد و چای مناسب را به طور کامل در محفظه شیشه ای شفاف آماده می کند. پس از ریختن چای ، فرآیند تمیز کردن اتوماتیک صورت می گیرد. یک سینی یکپارچه را می توان برای سرو جدا کرد و همچنین از آن به عنوان یک اجاق گاز کوچک استفاده می شود. صرف نظر از اینکه یک فنجان یا گلدان باشد ، چای شما کامل است.

مرکز سلامتی

Yoga Center

مرکز سلامتی مرکز یوگا واقع در شلوغ ترین منطقه شهر کویت ، تلاش برای احیای طبقه زیرزمین برج جاسم است. محل اجرای این پروژه غیرقابل توصیف بود. با این حال این تلاش برای خدمت به زنان هم در محدوده شهر و هم از مناطق مسکونی اطراف بود. منطقه پذیرش در مرکز با قفل ها و منطقه اداری در هم تنیده است و امکان گردش روان اعضا را فراهم می کند. سپس منطقه قفل با منطقه شستشوی پا که سیگنال "منطقه آزاد کفش" را ترسیم می کند. از آن به بعد راهرو و اتاق مطالعه است که به سه اتاق یوگا منتهی می شود.

Bistro

Ubon

Bistro Ubon یک بستر تایلندی است که در هسته اصلی شهر کویت واقع شده است. مشرف به خیابان فهد آل سلیم است ، خیابانی که به خاطر تجارت خود در روزها احترام گذاشته است. برنامه فضایی این bistro نیاز به یک طراحی کارآمد برای کلیه مناطق آشپزخانه ، انبارداری و توالت دارد. ایجاد یک فضای ناهار خوری بزرگ. برای تحقق این امر ، داخلی کار می کند که با عناصر ساختاری موجود به شکلی هماهنگ و یکپارچه انجام شود.