مجله طراحی
مجله طراحی
مبلمان میز منزل

Marken Desk

مبلمان میز منزل احساس سبک وزن بصری این میز زیبا و در عین حال قوی ، ما را به مدرسه طراحی اسکاندیناوی بازمی گرداند. شکل ناخوشایند پاها ، روشی که تقریباً مانند یک ژست سلام و احترام به سلامتی به سمت جلو تکیه داده است ، ما را به یاد سیلوت مردی نجیب با کلاه خود در آغوش گرفتن یک خانم می اندازد. میز از ما برای استفاده از آن استقبال می کند. شکل کشوها ، مانند اندامهای جداگانه میز ، با حس آویزان بودن و ظاهری جلوه گر جلوی اتاق ، مانند چشم های مراقب اتاق را اسکن می کند.

صندلی بار

Barcycling Chair

صندلی بار نوار دوچرخه سواری یک صندلی نوار است که با طراحی فضاهای ورزشی طراحی شده است. با تشکر از زین دوچرخه و پدال دوچرخه ، با استفاده از تصویر پویایی روی صندلی میله توجه می کند. .برخی نرمی از پلی اورتان ، چرم طبیعی و کیفیت دوخت دست ، نماد دوام است. بر خلاف صندلی نوار استاندارد که جای پاها را نمی توان تغییر داد ، بارکچرخه سواری باعث می شود تا صندلی های متغیر با نگه داشتن پدال ها در مکان های مختلف. این امکان را طولانی تر و راحت می کند نشسته

تقویم

2013 goo Calendar “MONTH & DAY”

تقویم یک تقویم تبلیغاتی منحصر به فرد و بازیگرا که برای سایت پورتال goo بافت های کاغذی تهیه و تولید شده و به عملکرد می اندیشد. این نسخه 2013 یک تقویم و برنامه است که برنامه نویسان را در یک مکان با فضا برای نوشتن در برنامه های یکساله و برنامه های روزانه قرار می دهد. کاغذ با کیفیت ضخیم برای تقویم و کاغذ کم هزینه که دقیقاً مناسب یادداشت برداری برای سازمان برنامه است با دقت انتخاب شد و کنتراست ایجاد شده متناسب با بخشی از طراحی تقویم است. ویژگی اضافه شده از یک برنامه برگزار کننده برنامه پر ، آن را به عنوان یک تقویم میز کاربر پسند کامل می کند.

صندلی ناهار خوری

'A' Back Windsor

صندلی ناهار خوری چوب سخت جامد ، کارگاه سنتی و ماشین آلات معاصر صندلی خوب ویندزور را به روز می کنند. پاهای جلو از صندلی عبور می کند تا به عنوان پادشاه تبدیل شود و پاهای عقب به تاج برسد. با استفاده از مثلث ، این طراحی قوی نیروهای فشرده سازی و تنش را به حداکثر اثر بصری و بدنی باز می دهد. رنگ شیری یا رنگ روغن شفاف ، سنت پایدار صندلی های ویندزور را حفظ می کند.

صندلی های قهوه و صندلی های

Twins

صندلی های قهوه و صندلی های مفهوم میز قهوه Twins ساده است. یک میز قهوه توخالی دو صندلی چوبی کامل را درون آن ذخیره می کند. سطوح راست و چپ جدول ، در واقع لپ هایی هستند که به منظور اجازه استخراج صندلی ها ، می توان از بدنه اصلی جدول بیرون کشید. صندلی ها دارای پاهای تاشو هستند که باید چرخانده شوند تا صندلی در جای مناسب قرار بگیرد. وقتی صندلی یا هر دو صندلی خارج شد ، درب ها به پشت میز برمی گردند. وقتی صندلی ها خارج هستند ، جدول نیز به عنوان یک محفظه بزرگ ذخیره سازی کار می کند.

تقویم

NTT COMWARE 2013 Calendar “Custom&Enjoy”

تقویم در مد شبیه كالیدوسكوپ ، این تقویم با گرافیك بریده شده با هم تداخل دارد كه با الگوهای چند رنگی ترسیم شده است. طراحی آن با الگوهای رنگی که می توان با تغییر سفارش صفحات اصلاح و شخصی سازی کرد ، حساسیت های خلاقانه NTT COMWARE را به تصویر می کشد. فضای کافی برای نوشتن فراهم شده است و خطوط حکمرانی عملکردی را در نظر می گیرند که باعث می شود آن را به عنوان یک تقویم برنامه ای که می خواهید برای تزئین فضای شخصی خود استفاده کنید کامل کنید.