مجله طراحی
مجله طراحی
دستگاه اسپرسو

Lavazza Tiny

دستگاه اسپرسو یک دستگاه اسپرسو کوچک و دوستانه ، تجربه معتبر قهوه ایتالیایی را به خانه شما منتقل می کند. این طرح با شادمانی مدیترانه ای - متشکل از بلوک های رسمی ساختمانی رسمی - تجلیل از رنگ ها و استفاده از زبان طراحی Lavazza در ظاهر و جزئیات است. پوسته اصلی از یک قطعه ساخته شده است و دارای سطوح نرم اما دقیقاً کنترل شده است. تاج مرکزی ساختار بصری را اضافه می کند و الگوی جلو مضمون افقی را که اغلب در محصولات Lavazza وجود دارد تکرار می کند.

مبل

Gloria

مبل طراحی نه تنها یک شکل بیرونی است بلکه یک تحقیق در مورد ساختار داخلی ، ارگونومی و جوهر یک شی نیز است. در این حالت شکل یک عنصر بسیار قوی است و همان برشی است که به محصول داده می شود و خاصیت خود را به آن می بخشد. مزیت گلوریا این قدرت را دارد که 100٪ سفارشی سازی شود و عناصر ، مواد و مواد مختلفی را به آن اضافه کنید. خاصیت عالی همه عناصر اضافی است که می توان با آهن ربا روی ساختار اضافه کرد و صدها شکل مختلف به محصول می بخشد.

گلدان شیشه ای

Jungle

گلدان شیشه ای با الهام از طبیعت ، فرضیه مجموعه شیشه های جنگل ایجاد اشیایی است که از کیفیت ، طراحی و مواد آنها ارزش خود را به دست می آورد. اشکال ساده آرامش متوسط را نشان می دهد ، در عین حال بی وزنی و قوی است. گلدان ها به صورت دهان دمیده و به صورت دستی ، امضا شده و شماره گذاری می شوند. ریتم فرآیند ساخت شیشه اطمینان می دهد که هر شیء در مجموعه جنگل دارای یک نمایشنامه رنگی منحصر به فرد است که حرکت امواج را تقلید می کند.

گلدان

Rainforest

گلدان گلدان های Rainforest ترکیبی از اشکال طراحی شده سه بعدی و تکنیک سنتی بخار اسکاندیناوی است. قطعات دست ساز دارای شیشه ای بسیار ضخیم و دارای لکه های رنگی بدون وزنه هستند. مجموعه دانشکده الهام گرفته از تضادهای طبیعت ، و چگونگی ایجاد هماهنگی است.

روشنایی

Thorn

روشنایی با اعتقاد به اینکه امکان رشد و تمایز اشکال ارگانیک در طبیعت وجود دارد بدون اینکه مزاحم ساختار و بیان آنها با همزاد باشد و اینکه انسان میل و همرنگی غریزی برای اشکال طبیعی داشته باشد ، یلماز دوگان گفت که در هنگام طراحی خار ، می خواست رشد را با اشکال منعکس کند. تقلید از طبیعت بدون محدودیت ابعادی در روشنایی. خار ، که منبع الهام بخش شاخه طبیعی Thorn است. در یک ساختار تصادفی رشد می کند و به صورت طبیعی شکل می گیرد ، نیازهای مختلفی را برآورده می کند و به عنوان یک طراحی روشنایی محدودیتی در اندازه ندارد.

میز

Patchwork

میز یلماز دوگان ، که با این ایده شروع کرد که می توان از مواد مختلف صنعتی در کنار هم روی یک سینی میز استفاده کرد ، گفت که وی یک میز انعطاف پذیری را در میز شما طراحی کرده است که می توانید در هر زمان تغییراتی ایجاد کنید. Patchwork با طراحی کاملاً شکسته خود ، طرحی پویا است که می تواند به راحتی با فضاهای مختلف به عنوان میزهای ناهار خوری و جلسات سازگار باشد.