مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز فروش

Yango Poly Kuliang Hill

مرکز فروش این طرح با هدف کشف چگونگی به دست آوردن یک تجربه لذتبخش از زندگی بت پرستان حومه ای ، که مردم را به دنبال زندگی خوب هدایت می کند و مردم را به سمت خانه شاعرانه شرقی سوق می دهد. طراح از مهارت طراحی مدرن و ساده با مواد طبیعی و ساده استفاده می کند. با تمرکز بر روح و غفلت از فرم ، این ترکیب عناصر منظره ذن و فرهنگ چای ، احساسات عاشقانه ماهیگیران ، چتر کاغذ روغنی را در هم آمیخته است. از طریق دست زدن به جزئیات ، عملکرد و زیبایی را متعادل می کند و زندگی را هنری می کند.

ویلا

Tranquil Dwelling

ویلا این طرح از فنون طراحی تعادل رسمی به عنوان اهداف برای انتقال برداشت هنری شرقی استفاده می کند. این عناصر بامبو ، ارکیده ، شکوفه آلو و چشم انداز را تصویب می کند. صفحه ساده با گسترش شکل بامبو از طریق کسر فرم بتن شکل می گیرد و در جایی که باید متوقف شود متوقف می شود. چیدمان اتاق بالا و پایین اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری محدودیت فضا را مشخص می کند و مکانی را برای چشم انداز شرقی که پراکنده و وصله است تجسم می بخشد. پیرامون موضوع ساده زیستن و سبک سفر ، خطوط متحرک مشخص هستند ، این یک تلاش جدید برای محیط زندگی افراد است.

نام تجاری سالن زیبایی

Silk Royalty

نام تجاری سالن زیبایی هدف از فرآیند نام تجاری این است که با نگاه و احساس سازگاری با روند جهانی آرایش و مراقبت از پوست ، برند را در رده های سطح بالا قرار دهیم. در فضای داخلی و خارجی با ظرافت ، به مسافران مجلل مجللی برای عقب نشینی و مراقبت از خود در صورت تمدید شدن ارائه می دهد. انتقال موفقیت آمیز تجربه به مصرف کنندگان در فرآیند طراحی گنجانده شده است. بنابراین ، سالن الحریر توسعه یافته است ، که بیانگر زنانگی ، عناصر بصری ، رنگ های شاد و بافت ها با توجه به جزئیات خوب است تا اعتماد به نفس و راحتی بیشتری ایجاد کند.

آسیاب آشپزخانه هوشمند

FinaMill

آسیاب آشپزخانه هوشمند FinaMill آسیاب آشپزخانه قدرتمندی است که غلاف ادویه قابل تعویض و قابل تعویض دارد. FinaMill راه آسان برای بالا بردن پخت و پز با طعم جسورانه ادویه های تازه آسیاب شده است. فقط غلاف های قابل استفاده را با ادویه یا گیاهان خشک پر کنید ، یک غلاف را در جای خود قرار دهید و با فشار دادن یک دکمه ، مقدار دقیق ادویه مورد نیاز را خرد کنید. غلاف ادویه را فقط با چند کلیک عوض کنید و به پخت و پز ادامه دهید. این یکی از چرخ های ادویه جات شماست.

آپارتمان

Nishisando Terrace

آپارتمان این آپارتمان متشکل از 4 خانه سه طبقه با حجم کمتر و در محل نزدیک شهر میانه ایستاده است. شبکه سرو در اطراف ساختمان از حریم خصوصی محافظت می کند و از جلوگیری از تخریب بدنه ساختمان به دلیل تابش مستقیم خورشید جلوگیری می کند. حتی با یک نقشه مربع ساده ، ساخت مارپیچ سه بعدی با اتصال باغ خصوصی در سطح مختلف ، هر اتاق و سالن پله منجر به تغذیه حداکثر حجم این ساختمان می شود. تغییر نمای تخته های سرو و تناسبات کنترل شده ممکن است باعث شود این ساختمان همچنان ارگانیک باشد و با تغییر لحظه ای در شهر مخلوط شود.

خانواده خانوادگی

Funlife Plaza

خانواده خانوادگی Funlife Plaza یک مرکز خرید خانوادگی برای اوقات فراغت و آموزش بچه ها است. با هدف ایجاد یک راهرو ماشین مسابقه ای برای کودکان برای سوار شدن به اتومبیل در هنگام خرید والدین ، یک خانه درختی برای کودکان که باید در آن تماشا کنند و در داخل بازی کنند ، یک سقف "لگو" با نام مرکز خرید پنهان برای تحریک تخیل کودکان. زمینه سفید و سفید ساده با رنگ های قرمز ، زرد و آبی ، بگذارید کودکان آن را روی دیوارها ، کفها و توالت بکشند و رنگ کنند!