مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ

Capsule Lamp

لامپ این لامپ در ابتدا برای یک مارک لباس بچه گانه طراحی شده بود. الهام گرفتن از اسباب بازیهای کپسولی است که کودکان از ماشینهای فروش که معمولاً در مغازه ها واقع شده اند دریافت می کنند. با نگاه کردن به چراغ ، می توانید یک دسته از اسباب بازی های کپسولی رنگارنگ را مشاهده کنید ، هر یک آرزو و لذت را حمل می کنند که روح جوانی را بیدار می کند. تعداد کپسول ها را می توان تنظیم کرد و محتوا را آنطور که دوست دارید جایگزین کرد. از چیزهای بی اهمیت روزمره گرفته تا تزئینات ویژه ، هر شیئی که در کپسول ها قرار داده اید به روایت بی نظیری از خود شما تبدیل می شود و بدین ترتیب زندگی و حالت ذهنی شما را در یک زمان خاص متبلور می کند.

سینما

Wuhan Pixel Box Cinema

سینما "پیکسل" عنصر اصلی تصاویر است ، طراح به بررسی رابطه حرکت و پیکسل می پردازد تا موضوع این طرح شود. "پیکسل" در مناطق مختلف سینما استفاده می شود. سالن بزرگ جعبه آفیس دارای یک پاکت خمیده فوق العاده است که توسط بیش از 6000 قطعه تابلو از جنس استنلس استیل تشکیل شده است. دیوار صفحه نمایش ویژگی با تعداد زیادی نوار مربعی که از دیوار بیرون زده است تزئین شده است و اسم فریبنده سینما را نشان می دهد. در داخل این سینما ، همه از فضای عالی دنیای دیجیتال ناشی از انسجام همه عناصر "پیکسل" لذت می برند.

دفتر

White Paper

دفتر فضای داخلی بوم ، فضایی را برای سهم خلاقانه طراحان ایجاد می کند و فرصت هایی را برای نمایشگاه بی شمار روند طراحی ایجاد می کند. با پیشرفت هر پروژه ، دیوارها و تابلوها با تحقیقات ، طراحی طرح ها و نمایش ها پوشانده شده اند ، و تکامل هر طرح را ثبت می کنند و تبدیل به دفترچه خاطرات طراحان می شوند. کفپوش های سفید و درب برنجی که بصورت منحصر به فرد و جسورانه برای مصارف روزمره به کار گرفته می شوند ، ردپاها و اثر انگشت ها را از کارمندان و مراجعین جمع می کنند و شاهد رشد این شرکت هستند.

کافه

Aix Arome Cafe

کافه کافه جایی است که بازدید کنندگان همزیستی با اقیانوس ها را احساس می کنند. ساختار عظیم تخم مرغی که در وسط فضا قرار گرفته است همزمان با عرضه صندوقدار و عرضه قهوه نیز کار می کند. شکل نمایی غرفه از لوبیای قهوه تیره و کسل کننده الهام گرفته است. دو دهانه بزرگ در قسمت جلوی هر دو طرف "لوبیای بزرگ" به عنوان منبع خوبی برای تهویه و نور طبیعی است. کافه میز دراز مانند دسته هشت پا و حباب ها را با هم تهیه کرد. لوسترهای به ظاهر آویزان به نظر می رسد که از نظر ماهیها به سطح آب ، موج های براق تابش نور دنج خورشید را از آسمان پهن سفید جذب می کنند.

نمایشگاه راه نما

Boom

نمایشگاه راه نما این یک پروژه طراحی نمایشگاه برای نمایشگرهای شیک خیز یک مارک مد مرسوم ، مد روز در چین است. موضوع این نمایشگاه نمایانگر پتانسیل جوانان است که می توانند از چهره خود استفاده کنند و نمادی از سر و صدای انفجاری است که این نمایشگاه در جامعه ایجاد کرده است. فرم زیگزاگ به عنوان عنصر اصلی بصری مورد استفاده قرار گرفت ، اما با پیکربندی های مختلف هنگام استفاده در غرفه ها در شهرهای مختلف. ساختار غرفه های نمایشگاهی همه "قطعات قطعات" پیش ساخته در کارخانه و نصب در سایت بودند. برخی از قسمت ها می توانند از نو استفاده مجدد یا دوباره تنظیم شوند تا یک طرح جدید غرفه را برای توقف بعدی جاده خاکی شکل دهند.

دستیابی

The Graphic Design in Media Conception

دستیابی این کتاب در مورد طراحی گرافیک است؛ آن را ارائه می دهد ، صریح ، نگاه دقیق به ساختار طراحی به عنوان فرآیندی که برای برقراری ارتباط با مخاطبان با فرهنگ های مختلف از طریق روش های طراحی استفاده می شود شامل معنای طراحی گرافیک به عنوان یک نقش ، فرآیندهای طراحی به عنوان تکنیک ، طراحی برندسازی به عنوان زمینه بازار ، طراحی بسته بندی با قالب های آماده شده و شامل آثاری از خلاقیت های بسیار تخیلی است که برای نشان دادن اصول طراحی استفاده می شود.