مجله طراحی
مجله طراحی
تقویم

calendar 2013 “ZOO”

تقویم ZOO یک جعبه کاردستی برای ساخت شش حیوان است که هر یک به عنوان یک تقویم دو ماهه ارائه می شود. یک سال پر از تفریح با "باغ وحش کوچک" خود داشته باشید! Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم "زندگی با طراحی" طراحی شده اند.

مبلمان مبدل

Ludovico

مبلمان مبدل نحوه صرفه جویی در فضا کاملاً اصلی است ، داشتن دو صندلی کاملاً در داخل کشو. وقتی داخل مبلمان اصلی قرار می گیرید ، متوجه نمی شوید که آنچه به نظر می رسد در زیر شلواری است ، در واقع دو صندلی جداگانه است. همچنین می توانید یک میز داشته باشید که هنگام خارج شدن از ساختار اصلی می تواند به عنوان میز استفاده شود. ساختار اصلی از چهار کشو و یک محفظه درست در بالای کشو بالا تشکیل شده است که در آن می توانید بسیاری از موارد را ذخیره کنید. ماده اصلی مورد استفاده برای این مبلمان ، انگشت نعوظ eucaliptus beign ، سازگار با محیط زیست ، فوق العاده مقاوم ، سخت و دارای جذابیت بصری بسیار قوی است.

برنامه ساعت

Dominus plus

برنامه ساعت Dominus plus زمان را به روشی اصلی بیان می کند. مانند نقاط روی قطعه های دومینو ، سه گروه نقطه نشان می دهد: ساعت ، دهها دقیقه و دقیقه. زمان روز را می توان از رنگ نقاط مطالعه کرد: سبز برای AM؛ زرد برای PM. این برنامه شامل یک تایمر ، یک ساعت زنگ دار و صدا و سیما است. همه عملکردها با لمس نقاط گوشه ای گسسته قابل پیمایش هستند. این یک طراحی اصلی و هنری بود که چهره زمان واقعی قرن بیست و یکم را به نمایش می گذارد. این در یک همزیستی زیبا با موارد دستگاه های قابل حمل اپل طراحی شده است. این رابط کاربری ساده با تنها چند کلمه ضروری برای بهره برداری از آن دارد.

فضای تجاری

De Kang Club

فضای تجاری Dekang در مرکز تجاری گوانگژو چین واقع شده است ، SPA و سرگرمی یکی از پروژه های تجاری است. این پروژه در مفهوم طراحی "منظر شهری" به عنوان سرنخ اساسی برای پاسخگویی به خواسته های زندگی شهری مدرن قرار دارد.

کارت پیام

Standing Message Card “Post Animal”

کارت پیام بگذارید کیت صنایع دستی کاغذ حیوانات پیامهای مهم شما را تحویل دهد. پیام خود را در بدن بنویسید و سپس با سایر قسمت های داخل پاکت بفرستید. این یک کارت پیام سرگرم کننده است که گیرنده می تواند در کنار هم جمع شده و نمایش دهد. دارای شش حیوان مختلف: اردک ، خوک ، گورخر ، پنگوئن ، زرافه و گوزن شمالی. Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند.

مبل

Mäss

مبل من می خواستم یک مبل مدولار ایجاد کنم که بتواند در چندین محلول جداگانه صندلی تغییر شکل دهد. مبلمان کل فقط از دو قطعه مختلف به یک شکل تشکیل شده است تا انواع مختلفی از راه حل ها را تشکیل دهند. ساختار اصلی همان شکل جانبی استراحت بازو است اما فقط ضخیم تر است. استراحت بازو را می توان 180 درجه چرخانده تا تغییر یا ادامه ی بخش اصلی مبلمان تغییر یابد.