مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ میز

Oplamp

لامپ میز Oplamp شامل یک بدنه سرامیکی و یک پایه چوب جامد است که منبع نور هدایت شده بر روی آن قرار گرفته است. به لطف شکل آن ، که از طریق همجوشی سه مخروط بدست می آید ، بدن Oplamp می تواند به سه حالت متمایز چرخانده شود که انواع مختلفی از نور ایجاد می کند: لامپ میز بلند با نور محیط ، لامپ میز کم با نور محیط یا دو چراغ محیط. هر پیکربندی مخروط لامپ حداقل به یکی از پرتوهای نور اجازه می دهد تا به طور طبیعی با تنظیمات معماری اطراف ارتباط برقرار کند. Oplamp در ایتالیا طراحی و ساخته شده است.

چراغ میز قابل تنظیم

Poise

چراغ میز قابل تنظیم ظاهر آکروباتیک Poise ، یک لامپ جدول که توسط Robert Dabi از Unform.Studio طراحی شده است بین ایستا و پویا و حالت بزرگ یا کوچک تغییر می کند. بسته به نسبت بین حلقه روشن آن و بازوی نگهدارنده آن ، یک خط تقاطع یا مماس به دایره رخ می دهد. هنگامی که در قفسه بالاتر قرار گرفت ، حلقه می تواند قفسه را باز کند. یا با کج شدن حلقه ، می تواند دیواره اطراف را لمس کند. هدف از این قابلیت تنظیم این است که مالک را به طور خلاقانه درگیر کرده و متناسب با سایر اشیاء اطراف آن با منبع نور بازی کند.

پوستر نمایشگاه

Optics and Chromatics

پوستر نمایشگاه عنوان Optics and Chromatic به بحث بین گوته و نیوتن در مورد ماهیت رنگها اشاره دارد. این بحث با برخورد دو ترکیب شکل حرفی نشان داده می شود: یکی محاسبه شده ، هندسی ، با خطوط تیز ، دیگری متکی به بازی امپرسیونیستی سایه های رنگارنگ است. در سال 2014 این طرح به عنوان پوشش سری Artist Covers Pantone Plus استفاده می شد.

حلقه

Gabo

حلقه حلقه گابو برای تشویق مردم به بازدید از جنبه بازی زندگی که معمولاً با رسیدن بزرگسالی از بین می رود ، طراحی شده است. این طراح از خاطرات مشاهده پسرش در حال بازی با مکعب جادویی رنگارنگ خود الهام گرفته بود. کاربر می تواند با چرخاندن دو ماژول مستقل با حلقه بازی کند. با این کار می توان مجموعه های رنگ سنگهای قیمتی یا موقعیت ماژول ها را مطابقت داد یا ناسازگار کرد. علاوه بر جنبه بازی ، کاربر انتخاب می کند که هر روز حلقه دیگری بپوشد.

سرگرمی

Free Estonian

سرگرمی در این اثر هنری منحصر به فرد ، اولگا راگ از روزنامه های استونی از سال تولید اولیه ماشین در سال 1973 استفاده کرد. روزنامه های زرد کتابخانه ملی عکس ، تمیز ، تنظیم و ویرایش شدند تا در پروژه استفاده شوند. نتیجه نهایی روی مواد مخصوص به کار رفته در اتومبیل ها چاپ شد که 12 سال به طول می انجامد و درخواست آن 24 ساعت طول می کشد. رایگان استونیایی ماشینی است که توجه مردم را به خود جلب می کند و دارای انرژی مثبت و احساسات نوستالژیک و کودکی هستند. کنجکاوی و تعامل را از همگان دعوت می کند.

مجموعه سوارکاری

Emerald

مجموعه سوارکاری پروژه های معماری و فضایی جامع ، هر شش ساختمان را با هم متحد می کند و هویت عملکردی هر یک را نشان می دهد. نمای گسترده عرصه ها و اصطبل ها به هسته مرکب اداری هدایت می شوند. ساختمان شش ضلعی به عنوان شبکه کریستالی در قاب چوبی مانند گردنبند قرار دارد. مثلث های دیواری تزئین شده با پراکندگی شیشه به عنوان جزئیات زمرد. ساختمان منحنی سفید برجسته ورودی اصلی است. شبکه نماها نیز بخشی از فضای داخلی است ، جایی که محیط از طریق وب شفاف درک می شود. فضای داخلی با استفاده از مقیاس عناصر برای مقیاس متناسب تر انسان ، مضمون ساختارهای چوبی را ادامه می دهند.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.