مجله طراحی
مجله طراحی
خانه مسکونی

Casa Lupita

خانه مسکونی کاسا لوپیتا ادای احترام به معماری کلاسیک استعماری مریدا ، مکزیک و محله های تاریخی آن. این پروژه شامل مرمت casona ، که یک مکان میراث در نظر گرفته شده است ، و همچنین طراحی معماری ، داخلی ، مبلمان و چشم انداز. فرضیه مفهومی پروژه اضافه کردن معماری استعماری و معاصر است.

مهد کودک Cifi Donut

CIFI Donut

مهد کودک Cifi Donut مهد کودک CIFI Donut به یک اجتماع مسکونی متصل است. به منظور ایجاد یک مکان فعالیت آموزشی پیش دبستانی که یکپارچگی عملی و زیبایی باشد ، سعی می شود فضای فروش را با فضای آموزش ترکیب کند. از طریق ساختار حلقه که فضاهای سه بعدی را به هم پیوند می دهد ، ساختمان و منظره به طور هماهنگ و یکپارچه ساخته شده و یک مکان فعالیتی پر از سرگرمی و اهمیت آموزشی را تشکیل می دهند.

مشروبات الکلی

GuJingGong

مشروبات الکلی داستان های فرهنگی ارائه شده توسط مردم بر روی بسته بندی ارائه می شود و الگوهای نوشیدن اژدها به صورت دقیق ترسیم می شود. اژدها در چین مورد احترام است و نماد فرخنده بودن است. در تصویر ، اژدها برای نوشیدن بیرون می آید. از آنجا که توسط شراب جذب می شود ، در اطراف بطری شراب شناور می شود ، و عناصر سنتی مانند Xiangyun ، کاخ ، کوه و رودخانه را نیز اضافه می کند ، که این افسانه گویینگ شراب ادای احترام را تأیید می کند. پس از باز کردن جعبه ، یک لایه کاغذ کارت با تصاویر وجود خواهد داشت تا جعبه بعد از باز شدن جلوه کلی نمایشگر را داشته باشد.

رستوران

Thankusir Neverland

رستوران مساحت کل پروژه بسیار بزرگ است ، هزینه برق و تبدیل آب و تهویه مطبوع زیاد است ، و همچنین سایر سخت افزارها و تجهیزات آشپزخانه ، بنابراین بودجه موجود در دکوراسیون فضای داخلی کاملاً محدود است ، بنابراین طراحان " زیبایی طبیعت خود ساختمان & quot ؛، که باعث تعجب بزرگی می شود. سقف با نصب چراغ های آسمان با ابعاد مختلف در بالا اصلاح شده است. در طول روز ، خورشید از طریق نورهای آسمان می درخشد ، طبیعت را ایجاد می کند و جلوه نور را هماهنگ می کند.

حلقه

Ohgi

حلقه میمیای دیل ، طراح حلقه اوگی با این حلقه پیام نمادینی را تحویل داده است. الهام بخشیدن او از حلقه از معانی مثبتی که طرفداران تاشو ژاپنی دارند و چقدر در فرهنگ ژاپنی دوست دارند. او از مواد 18K طلای زرد و یاقوت کبود برای این مواد استفاده می کند و هاله لوکس را بیرون می آورد. علاوه بر این ، فن تاشو روی زاویه ای قرار گرفته است که زیبایی بی نظیری را به شما می دهد. طراحی او وحدتی بین شرق و غرب است.

درب بازکنی

Memento

درب بازکنی همه با تشکر شروع می شوند. یک سری از بازکننده های نامه که منعکس کننده مشاغل است: یادآوری فقط مجموعه ای از ابزارها نیست بلکه مجموعه ای از اشیاء است که بیانگر قدردانی و احساسات کاربر است. از طریق معناشناسی محصول و تصاویر ساده از حرفه های مختلف ، طرح ها و شیوه های منحصر به فرد استفاده شده از هر قطعه Memento تجربیات صمیمانه ای را به کاربر می دهد.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.